Bättre bilder

Idag åkte jag och Matilda till gymmet mellan två och tre. Vi var där helt själva, vilket var riktigt skönt! Jag har svårt att sitta och pressa vid maskiner bland folk, så idag passade jag på att köra på stenhårt! Men visst är det jobbigt att gymma bredvid muskelknuttar som har hur tunga vikter som helst? Rätt dålig man känner sig då... ;)
 
När vi kom hem så imroviserade vi ihop en köttfärsgratäng till middag, som vi blev väldigt nöja med! Den innehöll potatis, morötter, purjolök, vitlök, tomat, ost, grädde, tomatpure, köttfärs och lite olika kryddor. :)
 
Jag har ju redan visat en bättre bild på klänningen. Men här har ni de andra som kom med posten imorse:
Puss/M
 

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Tack för en super duper god middag! ♥

Svar: så lite så :)<3
Mikaela & Jenny

2013-11-27 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0