???

Jag har alltid önskat att ja hade tjockare hår och på senare tid har jag funderat på att beställa löshår. Men jag har jättesvårt att bestämma mig för hur jag ska göra! Nu är det inte så att jag tänkte se ut som Rapunzel me hår ner till rumpan, för det tycker inte jag är så där supersnyggt. I så fall tänkte jag köpa 40cm, inte längre för det ska ju se naturligt ut. Antagligen kommer jag klippa av några cm också. Sen så tänkte jag mest ha det när jag vill vara lite extra fin, vid utgång till exempel.
 
Jag har alltid varit ganska emot löshår tidigare för jag tycker att det är så fult när det verkligen syns att det är fake liksom, men varför inte ge det en chans? Bara för att vissa inte får det att se bra ut så betyder det ju inte att jag inte lyckas. Ett annat problem är ju att jag är lite snål av mig, haha... Hmmm, får fundera vidare. ;)
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0