Morgondagen

Jag tänkte berätta vad det är jag ska göra imorgon! Jag ska, tillsammans med min familj och min mormor och mina morbröder, åka till Uppsala och gå på Wallmans salonger. Det är som en trerätters middag och show i ett liksom. Dom håller vanligtvis inte till i Uppsala, men imorgon kväll kommer om till Saluhallen. Det ska bli superkul, jag längtar!
 
Om Wallmans:

1991 öppnades Wallmans på Teatergatan 3 i Stockholm. Istället för att bara erbjuda en traditionell scenproduktion eller en fin middag ute på krogen kombinerades de båda upplevelserna i det som numera kallas Dinnershow. Konceptet består inte bara av fantastisk underhållning framförd av begåvade artister utan startar redan när man kliver in i lokalen. Maten, drycken, lokalen, artisterna, servicen och underhållningen integreras till en fantastisk helkvällsupplevelse. Hos oss är alla stjärnor!

Konceptet har sedan 1991 utvecklats och expanderat genom nyöppningar både i och utanför Sverige. Wallmans finns nu i Stockholm, Helsingborg, Sälen, Köpenhamn och Oslo. (wallmans.se)

Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0