M.V.P

Jag kom nydligen hem från en middag med mitt fotbollslag på Sportbaren i Östhammar. Vi åt och umgicks samtidigt som vi kollade på matchen mellan FC Barcelona-Granada. Lite coolt att sist vi kollade på en sådan match, så såg vi den live på Camp Nou!
 
Vi hade även en liten prisutdelning och fick veta hur våran tränigsstatistik såg ut. Jag kom på tredje plats med 82% tränigsnärvaro, vilket var mer än jag trodde! Jag fick även priset för "mest värdefulla spelare" i år igen. :)
 
Nu fortsätter min kväll som barnvakt!
 
Hela laget åt oxfilé-planka! Det var "ta två betala för en", så alla åt för halva priset. En lyxmåltid för 100kr var ju inte så illa. ;)
 
 
Puss/M

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Grattis till priset...igen! ;) ♥

Svar: Tack ;)❤️
Mikaela & Jenny

2013-11-24 @ 00:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0