Om att ha linser på halloween

Jag kom på att jag aldrig riktigt berättade om hur det gick med linserna. Först så kan jag berätta att det tog typ en kvart innan båda var i, trotts att jag hade experthjälp av Victor! Och sen var jag så jäkla nära på att bara ta ur dom för att det kändes så obehagligt! Alltså dom skavde inte eller så, men jag såg typ inget haha. Eller visst såg jag, men inte så bra. Det var sjukt svårt att sminka sig kan jag tala om. Matilda fick fixa mitt hår för att jag hade så svårt att se vad jag gjorde! Jag hade sedan tunnelseende hela kvällen, men det gick väl bra ändå!
Sen så hade jag lite problem med ena linsen... Den ville snurra sig hela tiden, så jag fick gå och snurra tillbaka den varannan minut. Det hade nog varit smartare att bara ha några andra linser som bara var runda, för då hade det problemet varit löst. Men kattögonen var bra coola ju. ;)
 
Gud så negativt det här inlägget blev märkte jag! Men linserna var ju mest jobbiga, haha. Jag kommer antagligen inte använda linserna igen, men jag ångrar inte att jag köpte dom för det var sjukt kul att testa!
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0