Sämst på att blogga

Hej hörrni.
Förlåt för att jag är väldigt oaktiv här och det är väl antagligen för att jag är sämst på att blogga. Jag gör det lätt för mig själv och skriver lite kort om vad jag har gjort de senaste dagarna helt enkelt.

Lördag- ljuständning för farfar, åkte sen vidare till Tierp för partaj med förfest och sen en stor fest med en jättebra DJ! 
Söndag- flyttade massor av grejer till Saras lägenhet (det tar sig!!), kollade film hos Daniel 
Måndag- Hängde med Jenny och Johanna, målade lite, åkte till Thun's!!
Idag- målat med Johanna, vi blev klara med Saras köksbord och stolar! Blev skitbra! Mös hos Mathilda en stund på kvällen sen middag hos mormor och morfar, efter det skulle jag träna men blev akut magsjuk typ så det gick inte. La mig i badkaret hos syster och efter det blev magen bättre! 

Lite bilder 





Bästa köpet någonsin 

Bordet + stolarna var i furu innan!

/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0