wild child

Nu på förmiddagen hade jag och Maja dans med några tjejer ur kulturskolan. Vi är klara med två låtar nu så det känns bra. Det är också jätte kul när man får höra att dom är nöjda med det vi har gjort! Tjejerna är duktiga, så det blir nog bra det här. :)
 
Idag märker jag av gårdagens träning på gymmet med syrran. Jag har fått tränigsvärk i både bröst och skuldror. Jag och Matilda drog till gymmet när jag slutade jobbet. Vi trodde att det inte skulle vara några där en fredag klockan fem, men det vare. Det har nog aldrig varit så många där samtidigt som mig någon gång!
 
Nu ska jag snart duscha och göra mig vacker inför kvällens utgång! Det ska bli superkul!
 
Jag fick den här av pappa. Vad ville han ha sagt med den?
Puss/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0