Döda armar

Idag blev jag väckt av telefonen strax efter 9. Dom ringde från Konsum och undrade om jag kunde komma dit till 10 och jobba. Så då var det bara att slänga i sig lite frukost och åka iväg. Tur att man har körkort nudå, för annars hade det varit lite svårt!

Idag har jag en sån jäkla träningsvärk i armarna från igår! Jag gymmade med mamma och även Matilda som ville hänga med. Jag körde typ bara "armmaskiner" eftersom det är där jag känner att det saknas lite muskler, och det känner jag av idag! Haha. ;)

Ikväll har jag träning med fotbollen i brandstationen, så får hoppas att det inte blir allt för mycket armhävningar eller nått liknande!

Gårdagens middag efter gymmet: kycklingsallad!

Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0