Extraordinary oil

Idag ska jag äntligen klippa håret och bleka slingor! Jag har liksom inte klippt mig på ett halvår, så det behövs verkligen! Med tanke på att mina toppar är rätt slitna så ska jag ta av en del på längden, hoppas det inte käns allt för kort sen bara. :)
 
När jag ändå pratar hår så tänkte jag passa på att rekommendera en hårprodukt som jag använder. Det är en "oljig spray" som jag brukar använda efter jag har tvättat håret, medans det fortfarande är lite fuktigt. Men det är också bra att använda de dagar då håret bara käns så där tort och frissigt! Håret blir lent och luktar jättegott efter användning. Men man ska tänka på att inte använda för mycket eller någon annanstans än i hårlängerna, för då kan håret lätt se skitigt ut. Jag köpte Lóreal paris elvital extraordinary oil på Coop, så jag tror att den går att köpa lite överallt för ungefär en hundring. :)
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0