Första resan

Igår kväll kom Victor hem till mig efter sin träning. Det var skönt att han kom hit och fick mig på andra tankar eftersom jag var nervös inför uppkörningen! ♥ Imorse gick vi upp halv 6 eftersom Victor skulle åka och jobba. Med tanke på att jag hade uppkörningen 8.45 så kände jag att det inte var någon ide att gå och lägga mig igen, så då kollade jag på barnprogram med James ett tag istället. Idag har jag redan hunnit åka fram och tillbaka in till Östhammar två gånger! Först hämtade jag James på skolan och sen Matilda vid bussen. ;) När jag åkte in första gången så spelades en låt på radion som jag nu mera kommer förknippa med "första resan själv", Hey brother- Avicii!
 
Nu tror jag att jag ska försöka ta en liten tupplur för jag blev plötsligt väldigt trött! Jag sov ju bara typ 6 timmar inatt vilket är för lite för mig... Ikväll ska jag hjälpa till med lite danser på kulturskolan tillsammans med Maja!
 
 
 Puss/M

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Grattis!!! Är jättestolt! ♥

Svar: Tack mamma! <3
Mikaela & Jenny

2013-10-22 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0