Grattis pappa!

Hej! Idag fyller min pappa 50 år, grattis till honom!♥ Vi har just nu lite främmande på besök, så jag har precis ätit smörgåstårta. Snart blir det vanlig tårta också! :D Men jag ska inte bara äta massa, jag ska faktiskt träna senare ikväll. ;)
 
Här kommer några bilder från igår och på några av mina presenter:
 
 Gud så glad man ser ut, haha...
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har nydligen köpt en ny tv här hemma, så Victor ville testa att kolla med 3D glasögonen igår. :P
 
 Så snyggt!
 
Förutom det jag visade på bilerna så fick jag en tröja, en klänning, en rattmuff, en isskrapa/sopborste, pengar och mer blommor! Klänningen ska jag ha på lördag, så ni kommer att få se bilder på den också så småningom! ;)
Puss/M 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0