Halloweensminkning

Halloj! Igår gick jag upp tidigt och åkte till Bruks i Gimo och skrev högskoleprovet. Det var väl inte det roligaste jag har gjort, men allt här i livet är inte kul! Vid femtiden kom jag äntligen hem till Victor. Vi var själva där hela kvällen och hade filmmyskväll. Det var länge sedan vi hade en sådan kväll utan att någon av oss behövde åka och jobba tidigt på morgonen efter, så det var skönt! Vi kollade på filmerna "Dumma mig 2" och "Monsters university". Båda filmerna var superbra! Eftersom jag inte hade sovit så många timmar natten innan så var jag sjukt trött i slutet av den andra filmen, fast klockan bara var tio! Så vi gick och lade oss ganska tidigt. ;)
 
Idag hade jag träning mellan kl. 13-14. Det var askul med lite inomhusfotboll igen!
 
Idag testade jag lite hur jag ska sminka mig nästa helg när det är Halloween på Club Ice!
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0