Helgen slut?

Efter att ha jobbat nu fyra dagar i sträck, så känns det skönt med en ledig dag! Det är måndag idag, vilket för många innebär att jobbveckan börjar. Men för mig så känns det nästan som om helgen börjar nu! Mina veckor är helt snurriga nu för tiden... Idag åker i alla fall jag och mamma in till Uppsala. Jag vet inte hur länge vi blir kvar där, men har inga andra planer för dagen så jag känner att det inte spelar så stor roll. Men ikväll kommer Victor hit efter sin träning!♥ Jag har inte kunnat träffa honom på en vecka, så jag har saknat honom! Men han kommer i princip bara hit och sover eftersom han börjar jobba astidigt imorgon... Men man ska vara tacksam för det lilla. :)
 
Två bilder på våra söta katter från igår:
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0