Lördag

Igår hade jag inte riktigt tid för att blogga kände jag. Och om jag nu hade gjort det iaf så hade det varit ett helt ointressant att läsa, så vad var det för mening då liksom? ;) Men jag kan ju tala om att jag lämnade huset halv 11 och åkte på körlektion och efter det jobbade jag till stängning på Konsum. Jag tog bussen hem så jag var väl hemma vid kvart i 10 någon gång. Sen när jag kom hem så gick jag i princip och lade mig och sov direkt, för jag skulle upp tidigt och jobba idag. 
 
När jag kom hem från jobbet idag så hjälpte jag min syster i stallet och nu väntar jag på att varmvattnet ska komma någon gång så jag får ducha! Ikväll kommer lite släktingar hit för att fira pappas födelsedag i förväg. ;)
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0