En bra avslutning!

Hej! De senaste två dagarna hade jag inte riktigt tid för bloggen. I lördags spelade jag match mot seriesegrarna, blev en förlust men vi kände oss ändå ganska nöjda med vår insatts! :) Jag gjorde ett nickmål på en hörna också så det kändes som en bra avslutning på den här säsongen! När jag kom hem från matchen var det lite korvgrillning på gång och efter det fika. Det var nämligen Tracys födelsedag igår! Senare, på kvällen, åkte jag och Victor och hämtade Chris och sen kom också Tova och Kalle hem till mig. Vi förade lite innan premiären för Ice!
 
Igår tog jag och Victor en riktigt lång sovmorgon innan jag skulle jobba kvällspass på Konsum!
 
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0