Gamla minnen

Hejsan, igår hade jag ingen lust att blogga och hade inget att skriva för den delen heller! Jag gjorde inte så mycket förutom att städa, bädda rent i sängen och träna. Idag har jag solat lite och mer än så har jag inte gjort. Jag letade upp lite gamla kläder, leksaker och gosedjur som barnen kan få när dom kommer hit också. Så många gamla minnen som kommer upp när man sitter och kollar på sånt man hade när man var liten!
 
Snart kommer Victor hit så jag tänkte hinna ta en dusch innan. Imorgon åker Victor iväg på hockeymatch tidigt på morgonen och jag ska jobba, så det blir nog ingen sen kväll uppe för oss ikväll inte!
 
Ena sekunden jagar man katten, andra delar man säng med den... Söta!
Puss/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0