Jag är tillbaka!

Hej hej,
nu är jag tillbaka efter världens längsta bloggpaus som egentligen inte var meningen att bli en paus men så blev det. Kollade när jag bloggade sist och jag såg att jag har hela augusti och september som ni har missat. Så jag ska försöka komma ihåg vad jag har gjort, inga detaljer nu får då kommer detta inlägg bli alldeles för långt!! 
 
Jag har åkt till Leksand över en helg med härliga människor, jobbat, gått massor av PW:s, varit till Tierp och Gävle några vändor, solat det sista av sommaren, umgåtts med mina bästa vänner, varit på party, klippt av mig håret (!!!), färgat håret mörkt och har hunnit träna lite fotboll därimellan. Det var väl det, jag har haft det så jäkla bra helt enkelt. Nu är jobbar jag nästan ingenting förutom mina helger så snart ska jag ta tag i mitt liv och söka jobb! 
 
Efterlängtade bilder från studenten kommer här
 
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0