Lördagsträning

Idag efter jobbet tog jag det lugnt ett tag mär jag kom hem, först i en solstol och sedan vid tven med min syster. Sen vid fem gick jag ut på en powerwalk med hunden (lite mer en 2km) och sedan gick jag hem och lämnade honom och sprang sedan samma runda. Det är ingen idé att ta med Chico när man springer, i alla fall inte om man vill hålla ett ganska högt tempo som jag kände för! När jag kom hem körde jag lite styrka för armar, mage och rygg ute på altanen och efter det en riktig stretchning. Sedan gick jag in och gjorde lite middag till mig och Matilda innan vi tog in hästarna. Sen skjutsade jag upp Matilda till bussen, och nu sitter jag här.
 
Dax för en dusch innan jag lägger mig i soffan och gosar med Chico framför en film!
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0