Underbart att duscha numera!

Jag tog precis en riktigt underbar dusch! Vi har nämligen, under en väldigt lång period, haft problem med vårt vatten. Till exempel så har vårat vatten väldigt ofta försvunnit. Man har alltså  stått i duschen, intvålad och allt, och så kommer det inget vatten i kranen! Sen så har det varit strul med varmvattnet... Men nu är det fixat så nu håller man nästan på att ramla baklänges när man startar duschen! Plus att man bränner sig om man har på samma inställning som man har haft innan. Underbart!

Efter en dag på jobbet och sedan någon timme i köket på de så lade jag mig på sängen och lyssnade på min lugna spotifylista och bara slappade. Väldigt avslappnande måste jag säga!
Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0