Städdag

Imorgon är jag ledig så då passade jag på att kolla på en film som slutade precis. I vanliga fall sover jag innan elva när jag ska till skolan så det var ju skönt att slippa tänka på att man måste orka gå upp tidigt på morgonen sen! Jag sov rätt länge i morse också så jag hade nog aldrig kunnat somna tidigt ikväll heller. ;)

Idag har jag städat och möblerat om i mitt rum, jag tänkte fortsätta imorgon lite. Men jag blev riktigt nöjd måste jag säga! Mitt rum har liksom sätt förjävligt ut de senaste veckorna. Efter att jag köpte min nya säng så har jag inte tagit mig tid för att ställa allt till rätta... Sen så har jag haft så mycket plugg också! Förresten fick jag reda på att jag blev godkänd på min praktiska examination som jag hade i onsdags! :D






Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0