Chilldag❤️

Igår när jag kom hem från skolan så bytte jag om till träningskläder och tog en liten joggingrunda. Jag ville inte vara med på fotbollsträningen för att jag visste att jag skulle få mer ont i låret då! Känner jag mig själv så kan jag inte "ta det lugnt" när jag spelar fotboll. Tränar man så vill man ju ta ut sig och kunna göra sitt bästa (tävlingsinriktad som man är), annars kan de va! Då kände jag att det var smartare att ta en lättare springtur istället. Jag hoppas låret håller hela matchen imorgon men det tvivlar jag på... :/

Efter joggingturen igår så åkte jag till Victor. Hela dagen idag har vi kollat på danska paradise hotell och ätit godis!❤️ Men nu är jag hemma för jag har en tenta i patologi att plugga till.


Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0