57 dagar sen

Hej alla glada! 
Kände för att göra ett blogginlägg, såg att jag inte hade skrivit sen 11 december och det är ju ett tag sen, 57 dagar för att vara exakt. 
Ni har ju missat en hel del men jag kan säga att jag har jobbat i stort sett hela december på Cervera, annars har jag julhandlat i huvudstaden, haft en mysig jul, firat nyår med världens bästa tjejer, gymmat en hel del, hunnit med en jäkla massa utgångar, gått knut, varit en sväng till Skåne för att fira min kusins examen och umgåtts med mina vänner helt enkelt. Jag har också hunnit med en resa till London som jag tänkte skriva om i nästa inlägg!  
Ska försöka komma igång med bloggen igen nu! 
Puss.











/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0