823 österbybruk

Sitter på bussen hem till Victor efter en väldigt kort skoldag. När jag kommer dit så tänkte jag passa på att göra lite plugg innan han kommer hem! Alla uppgifter ska in på fredag och sen så har jag ett seminarium då också! Eftersom det är nollegasque på torsdag så hinner jag inte plugga nått den kvällen heller. Käns väll sådär att gå upp kl.6 dagen efter gasquen för ett seminarium! ;) Sen för att fortsätta i det positiva spåret så kan jag tala om att jag antagligen är påväg att bli sjuk också, har fått ont i halsen. Jag hoppas det inte är något långvarigt för på lördag ska jag ju spela fotbollscup!

Söndagens fika efter träningen ;)

Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0