Bra sliten efter gårdagen

Idag känner man sig lite småstel i hela kroppen efter cuppen igår! Vi spelade den årliga Östhammarscuppen vilket blev både den första och den sista för iår. Vi började med två, enligt mig, dåligt genomförda matcher. Det tog ett tag för oss att komma in i tempot med tanke på att vi inte spelat någon cupp innan det här året. Men jag måste säga att vi avslutade den helt okej! Vi hade bara lite otur och åkte ut under förlängning i sudden death under slutspelen. Men hur som helst så var det jättekul att spela, jag älskar verkligen att spela innomhus! :D
 
När jag sedan kom hem så lade jag och Victor (som följt med mig hem) oss och vilade lite eftersom vi var så trötta efter den långa dagen, men så råkade vi båda somna! Snacka om att jag var helt slut, haha. En timmes sömn innan middagen satt fint de! ;)
 
Barchelona 2013
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0