Chill-lördag

Idag har det varit en riktig chill dag/kväll! Först hemma hos Victor och sen åkte jag hem igen vid strax efter fyra. Här hemma åt vi tacos och sedan kollade vi på Melodifestivalen. Tycker ni det var rätt låtar som gick vidare? Jag tyckte att både Alcazar och Anton var bra så dom var värda sina platser i finalen tycker jag! Men de låtar som gick till andra chansen vet jag inte riktigt vad jag tyckte om...
 
Imorgon så ska jag spela årets första fotbollsmatch ute på konstgräs. Jag är inte supertaggad kan jag inte påstå. Jag tycker bara att det käns lite tidigt med det redan i februari när det är snö och allt ute! Matchen spelas i Uppsala redan klockan 10.00 så det blir ingen sovmorgon imorgon tyvärr. Men förhoppningsvis så hinner vi ju hem till hockeyfinalen! ;)
 
Några bilder från Nollegasquen som var för ett par veckor sedan:
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0