Gott med anatomiböcker har jag hört!

Igår mådde jag inge vidare, hade antagligen feber på kvällen också så då blev det ingen träning... Idag mår jag bättre så det var inget långvarigt kan man inte säga! Men det var bra eftersom jag har match på söndag!

Idag åkte jag aldrig in till skolan, jag tog en sovmorgon istället. Kände att det var lika bra med tanke på hur jag mådde igår och sen så var det inte så mycket jag missade heller. Idag åkte jag, mamma, Matilda och mormor till pizzerian i Skärplinge och åt och kollade på hockeyn. Det var mysigt och riktigt kul att Sverige vann! När jag kom hem tog jag en dusch och åkte sedan till Victor. :)

Dampkatten själv tog en tugga av min bok idag...

Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0