För er som undrar

För er som undrar varför mina senaste inlägg inte varit så muntra så tänkte jag berätta de nu. Många tycker antagligen att det inte än någon big deal, men för mig så var det de. Jag hade planerat allt för att börja plugga i Gävle nu på måndag. Jag skulle till en början bo hos Victor i Österby och sen skulle jag så småningom hitta en lägenhet i Gävle och att vi antagligen skulle bo tillsammans. (Victor skulle också plugga i Gävle) Men nu i torsdags så fick jag ett mail om att jag kom in som reserv i Uppsala (sjukgymnast) men att jag var tvungen att svara innom några timmar. Det var ju det jag ville från början, men samtidigt så hade allt börjat kännas bra med Gävle och jag såg fram emot de! Så det blev kaos i mitt huvud kan man säga. Men jag tackade till sist ja till reservplatsen i Uppsala men det är först nu det känns bra med allting! I övermorgon är min första skoldag och lite nervöst är det ju så klart!
 
 
Gårdagens mysmiddag med mamma och Matilda.
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0