Jotex

Nu har jag haft två slödagar här hemma när jag inte har haft lust med någonting alls! Igår var jag typ irriterad på allt och alla hela dagen och det var först på kvällen som mitt humör blev bra igen. Snacka om att träning kan vara bra för många saker, även ett dåligt humör! 
 
Idag har jag iaf fått några saker gjorda, även om det har varit mycket soffhäng också! Jag "smörjde in" mina nya Jeffrey Campbell som jag fick av pojkvännen i julklapp(♥) med någon slags skokräm, åkte och handlade några saker på Coop och dammsög övervåningen. Just nu sitter jag och kollar på inredningssaker på jotex.se och är hur sugen som helst på att bara beställa hem massor av saker! 
 
Några favoriter:
 Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0