Sagan om ringen

Igår var det temafest med alla nollor och faddrar i Bälinge bygdegård. Min grupp (Oceanien) hade "sagan om ringen"-tema eftersom dom filmerna är inspelade på Nya Zeeland och hör till Oceanien. Jag var Galadriel och sen hade vi även en Gandalf, två orcher, Legolas och The Rock (som inte hade nått med sagan om ringen att göra men hade en roll i vårat spex!)

Kvällen var jättekul men när jag skulle hem till Victor så blev det lite struligt... Jag lyckades tappa mitt busskort (antagligen på stadsbussen) och sen så fick bussen soppatorsk på vägen till Österby! Det var ju nästan skrattretande för bussen fick soppatorsk vid macken i Skyttorp, bara ett par meter från pumpen så slangen räckte inte! Så det resulterade i att vi fick vänta på att en bärgningsbil skulle åka enda från Uppsala bara för att dra bussen några meter... Jag var inte hemma hos Victor för än klockan halv 5, så idag har det varit en latdag!


Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0