Sjukling

Idag är jag hemma från jobbet pga sjukdom. Men jag mår ändå mycket bättre idag än vad jag gjorde när jag kom hem från jobbet igår! Igår morse vaknade jag med världens hosta helt utan någon förvarning alls. Jag hade liksom tränat kvällen innan utan att mig det minsta hängig! Jag gick iaf till jobbet och klippte gräs en hel dag. Jag kände mig inte helt frisk men jag jobbade på ändå. Sen så fort jag kom hem och slappnade av så mådde jag piss och fick hög feber på kvällen... Men som sagt så mår jag bättre idag vilket är tur för jag vill inte missa fler jobbdagar!

Ligger i soffan på altanen och njuter av det underbara vädret!

Puss/M

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

♥♥

Svar: ❤️
Mikaela & Jenny

2014-07-02 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0