Lite tortyr nu på kvällen satt fint!

Jag har bara jobbat två av 20 dagar och jag har redan tröttnat! Jag är så sjukt morgontrött och allt känns bara så segt! Nästa vecka kommer iaf Majken och räddar mig så det är bara att stå ut tre dagar till. Dagarna går ju så mkt fortare om man jobbar med någon man har roligt med!

Efter jobbet idag åkte jag till Naprapatrik och blev pinad så jag blev alldeles svettig! Usch va ont det gjorde i mina lår när han masserade! Eller massage vet jag inte om jag ska kalla det, rättare sagt tortyr, haha... Jag fick iaf bekräftat vad problemet var, så nu vet jag vad jag ska göra. Mina rectus femoris var tydligen jättekorta så nu blir det till att stretcha dom lite extra framöver. ;)


Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0