Midsommarhelgen

Hejhej. Nu har precis Victor åkt hem efter att ha varit här sedan i torsdags! Både idag och igår har vi bara slappat och bland annat kollat klart på andra säsongen av 24. (Nu har jag bara 7 säsonger kvar! ;o) Jag gjorde ett uppehåll i slappandet ett tag i morse i alla fall, då mitt fotbollslag skulle städa på den tillfälliga campingen i Öregrund. Gud va mycket skit det låg där, assnuskigt! Men vi jobbade på bra i regnet/haglet och var klara på en timme. ;)

I fredags åkte vi till Linda och Victor i Norrskedika och efter ett tag kom Tova och Kalle dit också. Vi åt och drack gott innan vi åkte in till Öregrund! Väl där inne så träffade jag jättemånga som jag kände så det var kul! :D









Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0