Hungergames & Frozen

Igår kväll kollade jag och Victor på den andra Hungergames-filmen. Det var första gången jag såg den och jag måste ju säga att den var riktigt bra! Nästan bättre än den första tycker jag. Men nu längtar man ju efter 3:an så man får veta vad som händer sen! ;o Efter filmen beställde vi pizza och Gud så gott det var! Jag tröck i mig hela, hehe...

Idag, innan jag åkte hem, så kollade vi på Frozen. Jag hade inte så höga förväntningar på den eftersom jag hade hört lika mycket negativt och den som positivt. Men jag måste säga att den var bra! Jag har hört många säga att det är för mycket musik i den, men det var inget jag störde mig på iaf. :)

Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0