Skön dag

Idag hade jag en ganska skön skoldag mellan 8-13. Jag hade uppföljning av praktiken igår och gångobservation hela dagen! Igår på praktiken skulle vi mäta leder med goinometer. Det gick bra tyckte jag! Jag var faktiskt inte ett dugg nervös som jag var förra gången, så det var ju skönt. ;) Sen på kvällen hade jag fotbollsträning. Det var jättekul och jättejobbigt, jag var på bra träningshumör heltenkelt! Idag har jag lite träningsverk i insida lår och rumpa och jag är inte förvånad kan jag säga. ;)

Nu ska vi snart äta lite tacos här hemma sen ska jag kolla fotboll!

Puss/M


Kommentarer
Postat av: jest.blogg.se

Gud vad långt & fint hår du har Mickan! :)

Svar: Åh tack! :) /M
Mikaela & Jenny

2014-03-26 @ 10:59:55
URL: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0