Bra att man ställer klockan!

Imorse vaknade jag 4.30 som vanligt. Idag inte av en katt som ville ut (jag hade stängt dörren för att jag inte orkar bli väckt en timme innan jag ska gå upp som vanligt), utan jag behövde gå på toa. Sen gick jag upp igen och la mig i sängen och kollade på klockan en gång till och såg då att klockan inte var 04.30, utan 06.30! Jag vaknade alltså när jag normalt brukar starta bilen och åka till bussen! Jag han så klart inte med expressbussen men den vanliga som går tre minuter efter, snabb jag vet! ;)

Puss/M


Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Annars är ju ordet snabb inte det man kopplar ihop med dej...så grattis! ;)

Svar: Ha-ha ;)
Mikaela & Jenny

2014-05-17 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0