Dumma ben

Vilket väder det har varit idag! Idag sprang jag runt i bikini hemma utan att frysa ett dugg. Det resulterade i att jag blev lite röd på vissa ställen, en bra grund för Cypern ju. ;) Just nu är jag hos Victor. Vi har ätit pizza och andra onyttigheter och kollat på tv, och de ska vi fortsätta med resten av kvällen!

Igår hade jag match, men jag spelade nog bara 5 minuter sammanlagt. :/ Har haft problem med mina framsida lår sedan första matchen och på torsdagens träning blev det riktigt dåligt i det ena efter en skottövning. Jag kunde jogga, men att springa fullt och att behandla boll gick bara inte. Så himla tråkigt för jag hade sett fram emot matchen! Passade bra att det var nu det hände iaf eftersom vi åker utomlands på fredag och då får jag en veckas uppehåll. Hoppas på en comeback med två friska ben sen efter det! :)


Puss/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0