Inget höstlov här inte...

Igår efter jag hade varit i skolan så gymmade jag, mamma och Matilda. Det blev en hel del knäböj med vikter, så idag har jag träningsvärk i framsida lår! På kvällen kom Victor hit och då kollade vi på först Idol (Victors favvo, eller...?) och sedan film på Viaplay. Idag kom vi inte ur sängen för än vid kl.13, älskar lördagar! Men nu är jag sjäv igen så då måste jag plugga lite funktionell anatomi. Jag har tenta dagen efter min 20-årsdag (på fredag), blää... Sedan ska jag på massagekurs resten av helgen, så jag kommer inte ha något höstlov i år. ;/
 
Bara för att jag inte hade något bättre för mig så lekte jag lite på http://www.picmonkey.com/.
 
Puss/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0